Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh mobilní aplikace pro studentskou organizaci
Káčer, Andrej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalárska práca je zameraná na návrh a vytvorenie aplikácie pre mobilnú platformu Android. Hlavným cieľom je vytvorenie návrhu aplikácie pre študentský klub ISC VUT Brno, ktorý poskytuje podporu pre zahraničných študentov na VUT.
Proposal for Improving Project Management Using a Particular Project in a Student Organisation
Vanátová, Miroslava ; Grushevoy, Nikolay (oponent) ; Širáňová, Lenka (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with improving project management in a student organization on a selected project. After an introduction made up of the theoretical knowledge required for this bachelor thesis, an analysis of current project management in a student organisation follows. Based on the findings from the analytical part, solutions are proposed in the conclusion with the intention of making project management more effective.
Návrh personální strategie pro studentskou organizaci
Němcová, Martina
Bakalářská práce si klade za cíl navrhnutí personální strategie pro vybranou studentskou organizaci. Literární rešerše je věnována tématu neziskových organizací, dobrovolnictví a řízení lidských zdrojů. Následující empirická část je již zaměřena na konkrétní studentský spolek, jeho popis, analýzu současné situace v rámci personální oblasti a její zhodnocení včetně výsledků dotazníkového šetření určeného pro členy organizace. Cílem práce je navržení souhrnu doporučení pro zefektivnění náboru, zlepšení informovanosti uvnitř organizace, motivaci a odměňování členů.
Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha
Kaslová, Aneta ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Špičáková, Markéta (oponent)
Cílem bakalářské práce je přestavit marketingové aktivity studentské organizace AEGEE-Praha, definovat a analyzovat její konkurenční prostředí a na základě analýzy a dotazníkového šetření navrhnout marketingovou strategii. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako marketingová strategie, marketingová komunikace nebo studentská organizace, dále je pak představení organizace a její lokální aktivity. V praktické části práce popisuji marketingové nástroje, kterých využívá AEGEE-Praha, a hodnotím konkurenci. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které mi pomohlo zjistit, jak se obecně staví mladí lidé ke studentským spolkům, a jaké je jejich povědomí o aktivitách AEGEE-Praha. V práci jsou využity informace z odborné literatury, analýza dotazníkového šetření a vlastní zkušenosti.
Motivace k zapojení ve studentských organizací na VŠE
Česáková, Lenka ; Honsová, Pavlína (vedoucí práce) ; Motlová, Veronika (oponent)
V současné době se stává čím dál větším trendem zapojit se do některé z dobrovolnických aktivit. Pro tuto skupinu nemůže být hlavní motivací mzda, jak by tomu mohlo být při výběru jiné aktivity. Tato práce analyzuje a následně vyhodnocuje nejpodstatnější důvody k zapojení se do studentských organizací na VŠE, které fungují většinou na dobrovolnické bázi. Dále se také zaobírá tím, jak studenty stimulovat, aby ve své činnosti pokračovali a také tím, jaké byly původní motivy stát se členem. Potřebné informace byly zjištěny formou dotazníků. V závěru práce jsou shrnuta výsledná zjištění, která mimo jiné ukazují, že mezi nejčastější motivy patří: vykonávání smysluplné činnosti, přístup ke kontaktům a potřeba být v kolektivu.
Návrh mobilní aplikace pro studentskou organizaci
Káčer, Andrej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalárska práca je zameraná na návrh a vytvorenie aplikácie pre mobilnú platformu Android. Hlavným cieľom je vytvorenie návrhu aplikácie pre študentský klub ISC VUT Brno, ktorý poskytuje podporu pre zahraničných študentov na VUT.
Unie studentů VŠE ze systémového pohledu
Kočí, Jakub ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Benda, Martin (oponent)
Diplomová práce analyzuje přípravu a vznik Unie studentů VŠE pomocí Metodologie měkkých systémů. Pro tento cíl práce zpracovává teorii studentských organizací a studentských unií v České republice včetně srovnávací analýzy pravidel pro studentské spolky na vybraných vysokých školách v Česku a v zahraničí. Výsledkem analýzy je poznání, že vybrané zahraniční univerzity pracují se svými spolky systematičtěji než vybrané české univerzity. Výzkumná část práce realizuje dvě části Metodologie měkkých systémů: Analýzu dvě (společenskou) a Analýzu tři (politickou). Výsledkem výzkumu jsou definované role, hodnoty, normy a rozložení moci v prostředí studentských spolků na VŠE. Praktická část obsahuje dva kompletní učící se cykly Metodologie měkkých systémů včetně kořenových definic, CATWOE a modelů smysluplných aktivit. Na základě průběhu těchto učících se cyklů jsou pak zhodnoceny limity, které má užití Metodologie měkkých systémů pro založení studentské unie na vysoké škole v České republice.
Analýza motivace studentů pro výjezdy na stáže AIESEC
Hladíková, Veronika ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Bakalářská práce pojednává o motivaci studentů, kteří se rozhodli vyjet na stáž s organizací AIESEC. V teoretické části je představena organizace AIESEC, seskupeny poznatky z oblasti motivace a také popsán procesu vyjetí na stáž a vysvětlení role koordinátora pro stážisty. Praktická část uvádí výsledky výzkumu, který byl proveden za účelem zjistit, jaká byla motivace stážistů k výjezdu a také motivace koordinátorů, kteří pracují se stážisty. Pro tato zjištění byl v obou případech použit písemný dotazník. Na závěr byla na základě vyhodnocení obou dotazníků udělena doporučení a návrhy na zlepšení práce se stážisty i koordinátory.
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Lačevová, Aneta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití internetu v marketingu v konkrétní neziskové organizaci, AIESEC. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku organizace AIESEC, jako neziskové organizace, a shrnutí specifik marketingu v neziskovém sektoru. Zároveň představuje roli a význam internetu v marketingu. V praktické části je věnována pozornost konkrétní pobočce studentské organizace, AIESEC Praha, a analýze využití internetových marketingových nástrojů. Na základě porovnání s konkurenčními organizacemi a jejich působení na internetu, jsou formulovány návrhy na změny u využívaných nástrojů.
Analýza vybraných procesů studentského spolku
Petrásek, Matěj ; Trčka, Adam (vedoucí práce) ; Molnár, Zdeněk (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu vybraných procesů studentského spolku Všehrd. V druhé kapitole, která následuje po úvodu, teoretická část shrnuje základní pojmosloví a dává i neškolenému čtenáři možnost se v problematice zorientovat. Součástí jsou i zobecněné zásady a postup při procesním modelování, který je upraven pro případ nedostatku podkladů pro model současné reality. Třetí kapitola práce je věnována především analýze současnosti a budoucnosti spolku, z které pak procesní model vychází. V čtvrté stěžejní kapitole jsou již zpracovány samotné procesní modely -- základní, hierarchický a jednotlivých klíčových procesů. V páté kapitole je pojednáno o SW nástrojích pro podporu navržených procesů. Šestá kapitola je věnována verifikaci výsledků procesní analýzy za pomocí interview s členy spolku a v sedmé kapitole je využitelnost navržených procesů zkonfrontována v obdobné studentské organizaci -- AIESEC ČZU. Účelem práce je představit možnosti procesní analýzy studentským organizacím a položit základy pro implementaci vybraných procesů a případnou budoucí komplexní procesní analýzu spolku Všehrd.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.